środa, 5 lutego 2014

15. EFEKTY MIXER CARDIO PO 1 MIESĄCU

Mija miesiąc MIXER CARDIO i 9 dni A6W.

Wyzwanie polubiłam, bo ćwiczenia mi się spodobały. Około 30 min. dziennie mogę tylko na nie poświęcić.
Do ćwiczeń potrzebowałam tylko ciężarków i to mi pasuje oraz to że się nie hałasuje za bardzo bo ćwiczę kiedy dziecko śpi.
Efekty:
- świetne samopoczucie
- zgrabniejsze nogi
- szczuplejsza talia
- zarysowane mięśnie rąk i nóg

Nie ma wyników oszałamiających ale nie stosowałam  DIETY i sięgałam po słodycze. Jadłam zdrowiej ale słodycze nadal zostały. Jeżeli tępo zmian się utrzyma to będę zadowolona, bo do wakacji będzie dobrze.
Wymiary:
     Przed:           Po:
- ramię 26 cm.              25cm.
- biust 86 cm.               85cm.
- talia 70 cm                 68cm.
- biodra 93 cm             92cm.
- bryczesy 56 cm          55cm
- udo 54 cm                 53cm.
- kolano 36 cm            35,5cm.
- łydka 36 cm              36,5cm.
- kostka 20 cm            20cm.
- WAGA 54,4  KG     53,8 KG

Bryczesy to moja zmora, mierzę udo w najszerszym miejscu przy pośladkach.

Oto zdjęcia przed i po. Tylko jeszcze nieudolnie robię sama sobie zdjęcia i nie bardzo widać różnicę.
                                          PRZED               PO MIESIĄCU
                                                      ZDJĘCIA PO MIESIĄCU 
                                        Z  TYŁU                                      Z BOKU                                       

Następne wyzwanie w marcu będzie na moje bryczesy- jeżeli znacie jakieś efektywne ćwiczenia na tę część ciała to proszę o radę.
PODSUMOWANIE:
Ubyło: ogółem 8cm. i 0,6 kg wagi.
Przybyło: dużo lepszego samopoczucia i chęci do ćwiczeń.

1 komentarz:

Z góry dziękuje za wszystkie komentarze, dzięki nim motywacja nigdy nie mija.