czwartek, 1 maja 2014

54. ĆWICZENIA NA MAJ - Wyzwanie Misz Masz treningowy

Szukałam treningu na maj i natknęłam się na Wyzwanie do Lata z Tablicą Motywacji . Już kiedyś podjęłam wyzwanie z nimi i był to Mixer Cardio i 30 dni Mel B i boczki z Tiffany . Bardzo podobały mi się te wyzwania i sądzę że tym razem będzie podobnie.

Trening składa się z filmików na poszczególne partie ciała z różnymi trenerami. I ta różnorodność bardzo mi się podoba bo każdy znajdzie coś dla siebie. Treningi trwają ok 40 min.
Oto zestawy ćwiczeń:

 Trening A 45 min.

 





Do tego jeszcze 10 min
  Hit Cardio 10 min

Trening B 45 min.



Do tego jeszcze:
Mel B 11 min.
8 min legs 8min.
Fitness Blender 20min.

Trening C 40 min.




Do tego jeszcze:
ABS 6 min.
Bikini Booty 10 min.
Tiffany 11 min.

Trening D 35 min.




Do tego jeszcze:
Fitness Blender 5 min.
Fitappy 11min
Pop Cardio 9 min.

Trening E 55 min.

 


Trening F 45 min.




Do tego jeszcze:
Mel B 9 min.
Natalia Gacka 21 min.
Fitness Blender 8 min.

Tak będzie wyglądał mój trening w maju i pewnie nie każdy mi podpasuje, ale przynajmniej spróbuje różnych ćwiczeń. Jedno jest pewne nie będzie nudno :)

25 komentarzy:

  1. i ja powinnam sie ostro za siebie wziąc...

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia zycze !!! A co bym mogla zaproponowac to zakup starej wersjii konsoli Wii i gry Fitness z ta gra gubilam 2 kilo tygodniowo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, by mi się podobało ! Ale na razie niestety nie kupię, ale już o tym myślałam :)

      Usuń
  3. Ja też życzę powodzenia. Niezłe wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mnie cieszy nowe wyzwanie, ale większym wyzwaniem jest dla mnie dłuuuuuuuuuuuuuugi weekend i jego pokusy :)

      Usuń
  4. Oby się udało ! :)) trzymam kciuki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brałam w nim udział z Tablicą Motywacji na fb. ;) warto warto i jeszcze raz warto !

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia!Szkoda,że ze mnie taki leń do ćwiczeń.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem za aktywnością!!! Życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj kurcze, ale postanowienie :) Powodzenia i siły :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie zestawione te treningi :) Dla kogoś kto nie ma pomysłu - idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ćwiczenia szłoby wykonać, ale moa dieta - porażka :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeglądnęłam kilka Twoich postów do tyłu, dużo ciekawych rzeczy i motywacji. Dodam blog do obserwowanych. Sama ćwiczę do czterech miesięcy. Do tej pory byłam anty
    ćwiczeniowa ( jeśli tak to można określić). Moim celem było ujędrnienie ciała i pozbycie się cellulitu. Jestem już po 40-ce i zdaję sobie sprawę, że moje ciało nie będzie wyglądała jak 20 lat temu :-). Kilogramy nie poszły w dół ale zdecydowanie pozbyłam się cellulitu i poprawił się wygląd brzucha. Zgubiłam jakieś 4 cm w pasie. Chyba ćwiczę za krótko i co najgorsze nie stosuję diety. Staram się jeść zdrowo ale to za mało. Przez pierwsze 2 i pół miesiąca ćwiczyłam z Chodakowską,ok. 6 razy w tygodniu po 40-30 minut, a teraz 3X po 10 minut z Mell brzuch pośladki i nogi , 5-4 razy w tygodniu. Od miesiąca zastój w centymetrach i zaczyna mi brakować motywacji.
    Trochę się rozpisałam :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie Ci poszło ! Kilogramy są nie ważne, mięśnie ważą więcej i dlatego nie będzie widać utratę kg tylko utratę w centymetrach. Ja też jestem nieco starszą dziewczynką i widzę jak się moje ciało zmieniło i nie jest takie jak wtedy gdy miałam 20 lat. Dlatego postawiła na ćwiczenia aby nie tracić jędrności, bo teraz to już idzie w tą stronę. Nie możemy się porównywać z dziewczynami które mają po 20 lat, musimy cieszyć się ciałem które mamy teraz. Nasz metabolizm zwolnił po 30-stce i zwolni po 40- stce. Ja mam ten sam problem co ty i stanęła moja utrata w cm i dlatego muszę jednak wprowadzić ograniczenie kalorii lub dołożyć więcej treningów cardio. Wyliczyłam swoje zapotrzebowanie na kalorie i tego się będę trzymać w maju i zobaczymy co z tego wyjdzie, bo czasu na dłuzsze ćwiczenia nie mam przy małej. Trochę się rozpisałam :)

      Usuń
  12. Powodzenia! ;)
    Ja sobie ułożę plan, może się zdecyduje na siłownie. Sama jeszcze nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma jak dobry plan, zdecydowanie siłownia to dobry wybór, szkoda że nie mogę teraz chodzić :)

      Usuń
  13. Trzymam kciuki za powodzenie akcji:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby się udało! Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Przetestuję je, ale dzięki MelB nabawiłam się kontuzji i unikam takich w-pieć-minut-wyskacz-1000-kalorii...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy musi znaleźć odpowiednie ćwiczenia dla siebie. Ja już wiem że nie podoba mi się trening A, ale lubię spróbować czegoś nowego. A Mel B bardzo lubię i dobrze mi się z nią ćwiczy - rozgrzewka to podstawa :)

      Usuń
  16. jak dla mnie MelB daje wycisk, ale warto! ;)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za wszystkie komentarze, dzięki nim motywacja nigdy nie mija.