czwartek, 13 lutego 2014

22. 5 NIELUBIANYCH FIT PRODUKTÓW

Po akcji na 5 ulubionych Fit produktów, czas na te które nie lubię. Tę zabawę wymyśliła Różowa Klara , na pewno wyjdą nam ciekawe smakołyki. Czasem tak jest że to co zdrowe nie musi nam smakować lub dla nas nie jest dobre, bo jest tylko pod "szyldem" zdrowe.
Słuchajmy własnego ciała i rozumu, bo jedzeniem trzeba się cieszyć a nie do niego zmuszać.

Moja piąteczka.

                                                                              zdjęcie,zdjęcie,zdjęcie,zdjęcie
1- Słodziki - kiedyś używałam i na szczęście przestałam, lepiej słodzić mniej cukrem niż używać słodzików.
2- Brukselka- jest zdrowym warzywem, ale ja nigdy się do niej nie przekonam. Nie mogę przełknąć    szczególnie na ciepło.
3- Produkty light- nie jem bo szkoda zdrowia, a niektóre tylko troszkę mają zmniejszoną kaloryczność, lub cukier jest zastąpiony zwiększona ilością tłuszczu i na odwrót.
4- Herbatki odchudzające- działają przeczyszczająco i mają usprawniać przemianę materii. Woda i błonnik, owoce i warzywa i wasza przemiana będzie super - to moja metoda.
5- Owoce suszone- są naprawdę zdrowe, ale po prosty nie lubię, nawet rodzynki wydłubuję z ciasta. Jest to świetny zamiennik dla słodyczy.
Jeszcze kilka by się znalazło, jedzmy to co lubimy. Ciekawe czego Wy nie lubicie?

8 komentarzy:

  1. Brukselka fuj fuj, nie znoszę jej, smakuje tragicznie. Owoce suszone także mi nie smakują, a rodzynki to już w ogóle ohyda... ale za to herbatki odchudzające uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodzik, no tak! Kompletnie o tym 'cudzie' zapomniałam :| Już dodaję link i dziękuję za udział.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja owoce suszone uwielbiam, chyba wszystkie możliwe :) Nie znoszę ich tylko w kompocie wigilijnym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Owsianki nie cierpię, rodzynek, chrupanego pieczywa. Do owsianki nawet próbowałam się zmusić, ale w końcu z płatków zrobiłam ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dobrze że nie tylko ja ich nie lubię, ale wiele razy próbowałam. I jedynie rodzynki kalifornijski w zimnych lodach to mogą być.

      Usuń
  6. Oooo brukselka! Nie znoszę jej i chyba się nigdy do niej nie przekonam.. zresztą podobnie jest z avocado :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Te nieulubione to w wiekszości niezdrowe, wiec wszytko gra. A brkselkę ja osobiscie lubie :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za wszystkie komentarze, dzięki nim motywacja nigdy nie mija.