wtorek, 1 kwietnia 2014

42. PLAN ĆWICZEŃ NA KWIECIEŃ -Fitness Blender

Nowy miesiąc, nowy Trening, nowa motywacja. Po marcowej Mel B chcę czegoś bardziej intensywnego. Trening po którym będę nieźle spocona i który będzie sprawiał mi przyjemność.

FITNESS BLENDER - miałam już kiedyś trening z nimi i bardzo byłam zadowolona. Wybrałam treningi które wydają mi się fajne, a jak będzie to zobaczymy :)

PLAN TRENINGOWY NA KWIECIEŃ

Poniedziałek i Piątek - TABATA



Wtorek i Czwartek - CARDIO ABS



Środa - CARDIO + WEWNĘTRZNA STRONA UD




Sobota i Niedziela - WOLNE
Jeżeli wypadnie mi jakiś trening w tygodniu to zrobię go w sobotę :)

Wezmę udział w wyzwaniu Klary Skakanką po Ameryce Łacińskiej. W marcu po Afryce nie poszło mi najlepiej, mój cel to żeby było lepiej jak w marcu.

Oto wyzwanie ze skakanką:


I jeszcze moja dieta, a właściwie przekąski słodkie - muszę nad tym zapanować. Ogólnie odżywiam się zdrowo ale między tymi zdrowymi posiłkami to już jest gorzej !
Mam nadzieje że Kwiecień będzie udany, bo już za dwa miesiące trzeba będzie wskoczyć w krótkie spodenki ! Czy będzie udany ? TO ZALEŻY TYLKO ODE MNIE

22 komentarze:

  1. Zmotywowana wizją swego ciała w dwuczęściowym kostiumie kąpielowym - już tego lata - też wzięłam się w garść od 13 marca. Ja z kolei robię wyzwanie 30 dni ze skrętoskłonami i mam nadzieję, że wytrwam. Nie będę pisała co więcej robię, bo będę śmiesznie wyglądała na tle Twoich przedsięwzięć. Powiem krotko: robię co mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha,ha najważniejsze są efekty i dobra zabawa. Każda aktywność zbliża nas do super bikini :)

      Usuń
  2. Uwielbiam ćwiczenia z Fitness Blender. Można tam znaleźć każde możliwe ćwiczenia, na każdą możliwą okazję :)

    Trzymam kciuki za Twoje plany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Kiedyś lubiłam ćwiczyć z Mel B ale troszkę mnie znudziło. Z Fitness Blender nie ma mowy o nudzie, trening bardzo szybko mi mija :)

      Usuń
  3. Muszę poczytać o tym wyzwaniu ze skakanką, bo bardzo mnie zaciekawiło :) Filmiki też przećwiczę, bo lubię próbować nowości w tym zakresie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyzwanie ze skakanką- to taka motywacja do zwiększenia ilości ruch, przecież można w każdej chwili zrobić 100 podskoków nie trzeba szczególnych przygotowań :) A dzisiejszy trening bardzo mi się podobał, polecam, nieźle się napociłam :)

      Usuń
  4. Ja jestem właśnie po "45 minute HIIT & Toning Tabata Workout" FitnessBlender i polecam. Nie zmęczyło mnie jakoś super, raczej tak delikatnie, bardzo rozruszało i rozgrzało, bardzo fajnie się teraz czuję, nie padam a twarz, a czuje mięśnie :) Życzę powodzenia i wytrwałości, ja w tym miesiącu ćwiczę to, na co mam danego dnia ochotę. Plany nie dla mnie, próbowałam, a było w tym więcej irytacji niż zadowolenia, teraz jest super. A co do słodyczy - do dzieła, niech kwiecień będzie chociaż o połowę lepszy niż marzec pod tym względem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmiki wybierałam też pod kątem sąsiadów, aby żyrandol nie spadł im na głowę. Niestety wszelkie podskoki nie wchodzą za bardzo w grę, jedynie pajace, bieg, takie delikatne. Dlatego niektóre treningi bardzo mi się podobają ale nie będę mogła ich ćwiczyć :)

      Usuń
  5. Fitness Blender jest rewelacyjny, mój ulubiony kanał na YT. Powodzenia w kwietniu ze skakanką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ambitnie ! Trzymam kciuki za wytrwałość ! i za osiągnięcie celu ! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, to ambitne plany. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za założone cele! O sobie lepiej nie mówię bo wstyd ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje słabostki, u mnie to słodycze :)

      Usuń
  9. Ja wolę improwizować podczas treningów. Oczywiście starając się, by w tygodniu wszystkie partie mięśniowe dostały w kość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn. że masz silną wolę, bo ja muszę mieć takiego "bata" w postaci planu treningowego.

      Usuń
  10. Ja dziś smutka zażarłam.... Wcale mi nie lepiej...

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia życzę z tymi przekąskami. Sama muszę bardziej nad tym popracować, ale i tak już jest o wiele lepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super ćwiczenia, fajnie się ćwiczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi czasami tak ciężko zmotywować się do ćwiczeń ;/ Ale zawsze mogę liczyć na koleżankę, która mnie wyciąga na trening kiedy nie mam motywacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ćwiczę od kilku miesięcy i zrzuciłam już kilka kg, ale najbardziej zależy mi na obwisłych ramionach...Znacie jakieś ciekawe ćwiczenia na tę partię ciała.. ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Też kiedyś ćwiczyłam w domu, ale w końcu zdecydowałam się na najlepszego trenera personalnego w Szczecinie, gdyż sama nie potrafiłam się zmobilizować.

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za wszystkie komentarze, dzięki nim motywacja nigdy nie mija.