czwartek, 6 marca 2014

30. EFEKTY MIXER CARDIO PO 2 MIESIĄCACH

Bardzo szybko minęły te dwa miesiące z wyzwaniem MIXER CARDIO. Po miesiącu zaczęłam A6W który robię do dzisiaj, więc jakieś zmiany na brzuchu to chyba są raczej spowodowane tym treningiem.


Nie stosowałam diety i jadłam niestety słodycze, przy diecie byłoby znacznie lepiej. Ale i tak jestem zadowolona. Przede wszystkim nauczyłam się systematyczności w treningach. I już wiem że wolę krótsze wyzwania np. miesięczne, bo te dłuższe się nudzą.

 Oto moje wymiary:

Przed:                Po:
- ramię 26 cm.              25cm.
- biust 86 cm.               85cm.
- talia 70 cm                 67cm.
- biodra 93 cm             91cm.
- bryczesy 56 cm          54,5cm
- udo 54 cm                 52cm.
- kolano 36 cm            35cm.
- łydka 36 cm              36,5cm.
- kostka 20 cm            20cm.
- WAGA 54,4  KG     53 KG
                                          Przed                                 Po 2 miesiącach


PO



No cóż troszkę widać zarysowane mięśnie, ciągle mam problemy ze zrobieniem samej sobie zdjęć.

PODSUMOWANIE :
Ubyło ogółem : 11,5 cm. na całym ciele i 1,4 kg
Dla mnie najbardziej widoczne są zmiany na brzuchu, zarysowane mięśnie rąk i mniej centymetrów w udach (widzę to doskonale po obcisłych spodniach).

Moja opinia o wyzwaniu :
Podobało mi się, ale przy treningu z Tiffany się gubiłam i zmieniłam na inny. Trening do wykonania w warunkach blokowych i nie wymagający sprzętu (dwa ciężarki wystarczą).
A to mój ulubiony trening z Fitness Blender i na pewno do niego wrócę. Świetnie się przy nim spociłam i zmęczyłam - lubiłam go bardzo.




Teraz czas na kolejne wyzwania i Mel B, za miesiąc zobaczę efekty.

17 komentarzy:

  1. Pięknie:) Widać ładnie zarysowane mięśnie, super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te mięśnie to chyba A6W, ale tłuszczyk jeszcze je ukrywa - jeszcze trochę czasu do lata.

      Usuń
  2. O kurde, pozazdrościć takiego brzuszka :) Mój wygląda jak ciążowy, ale ok, dam radę, niedlugo będzie lepiej!
    Życzę dalszych sukcesów :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Z brzuchem zawsze szło mi łatwiej, gorzej z nogami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super !! Gratuluje postępów, widać już ładne efekty ;)) a co do słoiczków to bardzo je lubię więc to dla mnie rarytas.. ;D i oczywiście nie chce niczego przyśpieszać jednak już nie potrafię wysiedzieć w miejscu .. a jedyne o czym teraz najbardziej marze to Gorący Rosół mojej mamy :(((( na który będe musiała jeszcze poczekać ze 3 tygodnie ;/
    Buzka ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz fajną figurę. Ja niestety nie mam tyle motywacji by ćwiczyć w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam ćwiczenia postawić na pierwszym planie, bo tak to zawsze mi czasu na nie brakowało. A zamiast tego leży sterta prasowania, ale tym się mniej przejmuję.

      Usuń
  6. Wow, super. Na prawdę widać różnicę, motywujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Widać różnicę. Patrząc na Twoje efekty aż chce się coś ze sobą w końcu zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał! Piękny brzuszek :) a Twój blog na profil na fb? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. https://www.facebook.com/dzixona.sylwia - to mój profil

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj, bardzo dziekuję za wizytę u mnie na blogu i za komentarz.U ciebie widać, bardzo sportowo a u mnie kreatywnie. Jesli iieydś potrzebiwala jakiejś kartki to zapraszam serdecznie do mnie, bo nigdy nie wiadomo kiedy nadaży się okazj na coś eleganckieho i fajnego:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje - oby tak dalej brzuch już pięknie zarysowany!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sprawka A6W, ale jak przestałam ćwiczyć to efekty zmalały, trzeba co jakiś czas wrócić do tych ćwiczeń :)

      Usuń
  12. Are you Thinking of learning Spoken English online? Are you like most of the People who understand English and know grammar but just don't have the confidence to speak publicly in English?
    If yes then we have the Solution for you English speaking App
    The best place for you to remove your hesitation & get fluency.
    This app is Ideal for practice English at home to Housewives, Professionals & Students (preparing for SSC, Bank PO, Civil Services Exam, or any other Competitive Exams).

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za wszystkie komentarze, dzięki nim motywacja nigdy nie mija.