poniedziałek, 3 lutego 2014

14. FleszFit 1

Moje pierwsze zdjęcia co robiłam ostatnio. Będę pokazywać co jakiś czas, bo zauważyłam że sama lubię oglądać je na innych blogach. Można wtedy lepiej poznać o osobę piszącą bloga.

FleszFit 1


1.Moje ulubione śniadanko
2.Coś słodkiego-galaretka niestety z torebki, ale lubię
3.Moje zdrowe zakupy (mąka pełnoziarnista, żytnia, kukurydziana, otręby, cukier brązowy)
4.Mam słabość do macy
5.Mój kubek (przywieziony z Grecji, przypomina mi o słońcu) do zielonej herbatki
6.Szampon koloryzujący, czas na farbowanie (strasznie nie lubię sama farbować)

A to moja ZDROWA TACKA w tym tygodniu:


- serek wiejski z Piątnicy- mój ulubiony
- sok warzywny-po raz pierwszy kupiłam (sprawdzę czy dobry)
- kefir, serek chudy
- moje ciasteczka owsiane, chlebek kukurydziany (upieczony dla córki bezglutenowy)

Nadal udaje mi się trzymać planu na luty i ćwiczę tak jak zaplanowałam.
Następny wpis to chyba efekty po miesiącu MIXER CARDIO- czas się zmierzyć.

5 komentarzy:

  1. Ja Serek wiejski pochłaniam seriami :D:D Powodzenia w trzymaniu zdrowego trybu życia ! ja tez sie staram więc pamiętaj nie jestes sama ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie że po serku jestem bardzo syta. i można do niego dodać tyle różnych rzeczy: szczypiorek, rzodkiewka, ogórek konserwowy, zioła, przyprawy, miód.

      Usuń
  2. ten kubeczek z Grecji jest naprawdę śliczny - sama bym taki chciała : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są na nim oliwki, przypomina piękną pogodę i ciepłe chwile.

      Usuń
  3. Aż sie głodna zrobiłam jak tu weszłam :D

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za wszystkie komentarze, dzięki nim motywacja nigdy nie mija.