środa, 12 lutego 2014

20. ZAKUPY- Cienie Inglot i Szmpon Eveline

Chciałabym się dziś podzielić z wami spostrzeżeniami na temat kosmetyków które zakupiłam. Może komuś przy wyborze moja opinia pomoże. Sprawdziłam na sobie i walory użytkowe.

CIENIE INGLOT

Używam ich od roku z polecenia koleżanki. Dokupuje tylko mały cień i wkładam do kasetki. Taką kasetkę na trzy cienie kupiłam raz i teraz mi cały czas służy. Cienie są w różnych kolorach, a koszt to 10zł. U mnie się sprawdziły, dlatego polecam.
Zalety:
-utrzymuje się długo
-dobrze się nakłada
                                               To mój ulubiony kolor: delikatny róż.

SZAMPON EVELINE

Kupiłam go po raz pierwszy, bo z firmy Eveline miałam już kilka produktów i dobrze mi się kojarzą.
Kosztował ok. 9zł, tylko nie spojrzałam na ilość i wydaje mi się troszkę mało, bo ma 150ml. Zawszę za tą cenę kupowałam 250 lub 400 ml. Użyłam go dwa razy i włosy faktycznie zyskał na wyglądzie.
Zalety:
- bardziej gładkie
- wyglądają zdrowiej
- miękkie w dotyku
- nie puszą się


 Może ktoś też używa tych produktów i ma jakieś spostrzeżenia.



2 komentarze:

  1. Chciałabym jakieś cienie od inglota, wieki zadnych nie mialam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne, od roku czasu się do nich przywiązałam.

      Usuń

Z góry dziękuje za wszystkie komentarze, dzięki nim motywacja nigdy nie mija.