czwartek, 25 września 2014

106. Asics Gel-Pursuit - Moja opina butów do biegania

Jakiś czas temu kupiłam buty do biegania i chciałabym się podzielić moimi wrażeniami na ich temat.
Wcześniej biegałam w Nike i uwielbiałam je ale maja ok. 6 lat i są mocno zużyte, zaczęłam mieć pęcherze i bolały mnie piszczele.
Już teraz wiem że te dolegliwości to była sprawka butów, bo odkąd mam nowe to wszystkie nieprzyjemne odczucia podczas biegu ustąpiły.

Asics Gel-Pursuit


Opis butów:

Buty są rekomendowane dla początkujących biegaczy. 
 

Cholewka:

Siateczkowa struktura cholewki pozwala na odparowywanie nadmiaru wilgoci. Miękkie i lekkie materiały z jakich wykonana została cholewka umożliwiają dobre dopasowanie i wygodę użytkowania. Strukturę wzmacniają elementy ze sztucznej skóry oraz sztywny zapientek stanowiący również oparcie dla tylnej części stopy.


Podeszwa:

Filarem całej konstrukcji jest Lekka i elastyczna SpEVA z której wykonano podeszwę środkową. SpEVA wraz z żelową wkładką, zatopioną pod piętą gwarantuje dobry stopień amortyzacji, efektywnie tłumiąc drgania, powstałe podczas uderzania stopy o podłoże. Pod środkową częścią podeszwy wtopiono sztywny syntetyczny element wzmacniając jej strukturę. źródło www.runnersclub.pl (tam kosztują teraz 99 zł)


 Moja opina:

Po pierwszym biegu już się do nich przyzwyczaiłam. Biegnie się miękko i nie czuć ich na nogach. Czuję ze mają dobrą amortyzację za sprawą tej wkładki żelowej, na początku ją odczuwałam, ale teraz już but się dopasował do nogi i jest super.
Nie bolą mnie już piszczele i nie mam żadnych otarć. 
Ja je kupiłam w GO SPORT  jeszcze za cenę 159 zł
Zakup uważam za udany, natomiast do chodzenia nadal wolę moje stare NIKE RUNNING. 

 

13 komentarzy:

  1. Co jak co ale kolor mają piękny;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha przypadł mi do gustu, jak na nie patrze to tak jakoś się od razu uśmiecham :)

      Usuń
  2. Śliczne, a najważniejsze że wygodne:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty to podstawa. Ja kupiłam swoje w... Biedronce. Miały być tymczasowe, bo nie miałam pieniędzy, a okazały się dla mnie idealne - mają elastyczną, ale szeroką powierzchnię, a zazwyczaj biegam w lesie, więc sprawdzają się idealnie. Są miękkie w środku, nie obcierają i dobrze trzymają jakby całą stopę. Tak mi się trafiło :)

    www.eatsmart4ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam też buty w Biedronce, ale się bałam czy będą dobre i chyba niepotrzebnie bo opinie są o nich dobre. Następnym razem się może skuszę :)

      Usuń
  4. Dobre buty przy bieganiu to najważniejsza sprawa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre buty to podstawa sportowego trybu życia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny fioletowy kolor. :) Ja co prawda nie biegam, ale wygoda jest najważniejsza czy to podczas biegania, czy chodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też wolę chodzić w nike :)
    a dla mnie są trochę za ciężkie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne są! Rozglądam się właśnie za jakimś modelem Asicsów, może i te wezmę pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za wszystkie komentarze, dzięki nim motywacja nigdy nie mija.