środa, 26 lutego 2014

27. WYZWANIE NA MARZEC- 30 Dni Mel B i boczki Tiffany


Podjęłam wyzwanie na marzec - 30 DNI MEL B I BOCZKI TIFFANY za Tablicą Motywacji i tam można znaleźć wszystkie informację jakby ktoś chciał dołączyć.

 Oto ćwiczenia które można wykonywać :
1). Rozgrzewka: 5 min - http://www.youtube.com/watch?v=IyiNDSpFfW0
2). Brzuch: 10 min - http://www.youtube.com/watch?v=2vqhhaYkDiI /



     

   

  ABS: 8 min - http://www.youtube.com/watch?v=wyRaOUbibG0
3). Pośladki: 10 min - http://www.youtube.com/watch?v=rsOwRoaRh4I
4). Nogi: 10 min - http://www.youtube.com/watch?v=_xrXEV6U8Sc
5). Rozciągające: 5 min - http://www.youtube.com/watch?v=0zVLjPabdzM

+ Boczki z Tiffany : http://www.youtube.com/watch?v=r_J8btnIEKQ
+ Cardio, jeśli komuś zależy na dodatkowym spaleniu: http://www.youtube.com/watch?v=yTcegc12RWk
+ 1 film co jeść podczas diety- wskazówki od MEL B :) : http://www.youtube.com/watch?v=uszxLqgwNHo


U mnie w marcu to będzie wyglądało tak:

Poniedziałek i Piątek : Nogi Mel B + Boczki z Tiffany
 




                                        

Wtorek i Czwartek: Cardio Mel B + Rozciąganie Mel B
 

 

Środa: Mel B Pośladki + Boczki z Tiffany


 
Sobota: Cardio Mel B + Mel B Pośladki



Zrezygnowałam z ćwiczeń na brzuch bo nadal robię A6W i nie chcę przesadzać. I przy cardio z Mel B też jest trochę brzuszków.
Oczywiście jak nie mam cardio to będę robić rozgrzewkę i rozciąganie na koniec.
Ja mogę dziennie poświęcić tylko 30 min, bo moja mała ma drzemki po ok. 40 min.
Ale wy możecie dowolnie długo ćwiczyć i łączyć ze sobą różne zestawy, pamiętając żeby mięśnie miały czas na odpoczynek. Postawiłam na nogi w tych ćwiczeniach, bo teraz chyba u mnie z tym najgorzej.
Kończę niedługo MIXER CARDIO i muszę się pomierzyć i zdać relację i jeszcze zostało ok. 15 dni A6W to też opiszę moje doświadczenia.
Czy wy też macie marzec z Mel B ?

9 komentarzy:

  1. 3mam kciuki za ciebie...i za wyzwanie. obyś się nie poddała;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ambitne postanowienie - oby Ci się udało wytrwać 30 dni:) Powodzenia i nie poddawaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Mel B to będzie mi łatwiej wyrwać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Cię tym bardziej, że robisz to w chwili drzemki córki. Że masz na to energię :) Ale, jak widać na Twoim przykładzie - dobra motywacja może zdziałać cuda. Jeszcze nigdy nie ćwiczyłam z YT czy płytą, w ogóle, w domu ciężko mi się zebrać do systematycznych ćwiczeń, dlatego wychodzę biegać, na rower czy do siłowni. Miejsca do ćwiczeń też mam nie za dużo i to również demotywuje, bo nie chce mi się ćwiczyć przed kanapą z zalegającym i oglądającym TV mężem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mój mąż też siedzi przed TV, a ja robię brzuszki. Jego szczęście że mnie nie krytykuje i nie wyśmiewa. Kiedyś bardzo lubiłam chodzić na siłownię, ale teraz nie mam z kim małej zostawić. I musiałam znaleźć inny sposób. Lubie ćwiczyć kiedy jestem w domu sama wtedy nic mnie nie rozprasza.

      Usuń
  5. Trzymam kciuki, aktywność to podstawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się fajny miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam to 10min booty shaking!! :D I Mel B tez! Bardziej niż Chodakowską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej sposób bycia zachęca do ćwiczeń, taka naturalna się wydaje.

      Usuń

Z góry dziękuje za wszystkie komentarze, dzięki nim motywacja nigdy nie mija.