sobota, 8 lutego 2014

17. 5 ULUBIONYCH FIT PRODUKTÓW

Miał być dziś inny post, ale zachwyciłam się akcją Natalii.  Niebieskoszara wymyśliła akcję na 5 ulubionych Fit produktów. Bardzo fajny pomysł, każdy znajdzie coś u siebie w lodóweczce co ma zawsze.
Może zapomnieliśmy o istnieniu niektórych produktów i przy okazji nam przypomną inne blogerki.

Zajrzałam do lodówki, zrobiłam zdjęcia i są, ale ciężko było się zdecydować. Postawiłam na te produkty które zawsze mam w domu.
Codziennie jeszcze jem pomarańczę, to chwilowo mój nałóg - zawsze po ćwiczeniach.

MOJA FIT PIĄTKA

Płatki owsiane - robię często szybki placek owsiany lub z bananami jako ciasteczka owsiane i oczywiście owsianka. Można dodawać różnych składników do nich są wszechstronne, na słodko, na słono, z ziołami.




Jajeczka - oczywiście od szczęśliwej kurki. Muszą być w każdej lodówce, bo się sprawdzają w wielu przepisach. Najczęściej jem jajka sadzone, lub na twardo. Sycące i zdrowe.




Serek wiejski - jest świetną przekąską na szybko i bardzo sycący. Można dodać miód i jest na słodko, zioła i jest pikantny, ogórek konserwowy (bardzo lubię to połączenie. Jem tylko wiejski z Piątnicy lub serki białe twarogowe półtłuste i mieszam z jogurtem.



Jogurt naturalny - wszelkie sałaty pasują mi do niego, warzywa polane sosem jogurtowym ( z oliwą, z octem, z miodem, chrzanem). Jest świetną bazą do wszelkich sosów. Przyprawić można na wiele sposobów, pasuje do warzyw, serków, placków, ciast.



Warzywne mieszanki - ratują jak się nie ma czasu. Mrożone warzywa zawsze mam w domu tylko trzeba patrzeć na składy na opakowaniach, aby z jakimiś dziwnymi dodatkami nie kupić. Z brązowym ryżem, makaronem, dodatek do mięsa, zupkę można zrobić i to wszystko szybciutko.



A jakie są wasze produkty?
 Może ktoś dołączy do akcji.




7 komentarzy:

  1. Lubię bardzo jajka i mieszanki warzywne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płatki owsiane tak, tak! a później olej kokosowy, bakalie, owoce a szczególnie granat i w sumie mogłabym tak wymieniać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ten olej kokosowy chodzi za mną, muszę go wreszcie kupić i spróbować.

      Usuń
  3. Ciekawy blog. Będę tutaj zaglądać częściej. Pozdrawiam i zapraszam: www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Twojej listy dołączyłabym tak jak Klara też olej kokosowy, a także owoce goji, kaszę jaglaną, nasiona chia i karob. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to samo, w lodówce króluje Piątnica albo mix twarogowy :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za wszystkie komentarze, dzięki nim motywacja nigdy nie mija.