czwartek, 6 lutego 2014

16. 20 DNI BEZ SŁODYCZY

Przyjmuje wyzwanie za Discipline. 20 dni bez słodyczy do Tłustego Czwartku. Mam słabość (szczególnie wieczorem) do czekolady i czipsów. Ale tyle dni to wytrzymam, muszę sprawdzić moją silną wolę.
To będzie walka ze swoimi słabościami.

Kochasz pączki ale dieta Ci nie pozwala?
Zdyscyplinuj się na Tłusty Czwartek! Od piątku, 7.02 przez 20 dni trzymamy DISCIPLINE, zero słodyczy, cukru, fast food'ów i innych, pełna mobilizacja by 27.02, w TŁUSTY CZWARTEK dać sobie pofolgować troszkę więcej i pochłonąć najróżniejsze pączki, donuty, faworki, szarlotki, serniczki

Wymiękasz?

20 DNI+DISCIPLINE=TŁUSTY CHALLANGE

Dając lajka podejmujesz wyzwanie! Wyzwanie
 
 
Zamiast słodyczy zjem:
-pomarańczę, jabłko
-mandarynki
- serek wiejski z miodem lub powidłami mojej mamy
- to co upiekę sama zdrowego

Może macie jakieś pomysły czym mogę zastąpić chętkę na coś słodkiego.
A może w też się przyłączacie, znalazłam to wyzwanie na stronie  Discipline 
 

4 komentarze:

  1. w sumie to bardzo rzadko jadam słodycze, ale w tłusty czwartek sobie nie odmówię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie odmówię, dlatego ten post przed Tłustym Czwartkiem mi się przyda. A znając życie zjem 2 pączki jak co roku, albo wcale bo ostatnio za moimi ulubionymi pączkami były straszne kolejki i nic nie zjadłam.

      Usuń
  2. Jak mozna takiego pączka umieścić na plakacie? Przecież to grzech! :D Powodzenia :) Ja też na diecie, ale jakieś zdrowsze słodkie rzeczy podjem :D

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za wszystkie komentarze, dzięki nim motywacja nigdy nie mija.