niedziela, 23 lutego 2014

26. FleszFit 2

Oto co się działo w ostatnim tygodniu, aby wszyscy mogli poznać mnie lepiej. Nie będzie tylko o ćwiczeniach i o zdrowym jedzeniu - po prostu życie.


1). Placek owsiany - jem często (jajko, płatki owsiane, jogurt i konfitury śliwkowe mamy)
2). Nocniczek - to prezent i to co mnie czeka. Czyli nauka małej korzystać z nocniczka, nie mam pojęcia jak to zrobię - może macie jakieś sugestie chętnie skorzystam.
3). Koszyczki - kupiłam w Biedronce, taki komplet 14.99 zł. Lubię wszelkie pudełeczka i koszyczki, wtedy wydaje mi się że mam porządek.
4). Jabłka Lobo- ostatni jem kiedy jestem głodna i kiedy mam ochotę na coś słodkiego.

Moje ostatnie zakupy:


1). Spodnie dresowe z Biedronki - to jest s-ka, a jest trochę duża marszczy się przy kolanach i przy kroku, ok 29 zł. Pewnie są na wyższą osobę, ja mam 156 cm. Mają małą kieszonkę w środku na klucze, ogólnie mogą być, ale mam lepsze.
2). Po roku czasu w końcu kupiliśmy lampy, bo wisiały żarówki na drutach. Były w promocji w Praktikerze, na trzy 199zł i na dwa 159zł.

Motto z mojego kalendarza :

"Na ogół nie cenimy rzeczy, które robimy codziennie.
Tymczasem właśnie one zmieniają świat wokół nas."
PAULO COELHO

16 komentarzy:

  1. Etap nocniczka mam dawno temu za sobą, ale pamiętam, że dzieci bardzo chętnie uczyły się korzystania z niego i były takie dumne, że już nie noszą pieluch. Wystarczyło im pokazać co i jak i od razu zaskoczyły. Pewnie i ty nie będziesz miała większych problemów :) Lampy bardzo ładne - ostatnio podobają mi się kryształowe wisiorki, ale nie mam potrzeby zmieniać swoich, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boje się tego nocnika, bo mała nie chce siedzieć, nie wiem, może jest za mała - ma roczek.

      Usuń
  2. Też uwielbiam chować wszystko w pojemniczki. Raz, że to porządek, a dwa, że łatwiej później zetrzeć kurze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne te lampy kochana! Sama bym takie chciała, bo prezentują się zjawiskowo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Placek owsiany uwielbiam! I koszyczki też mam, nie widać co w środku i też mam właśnie takie poczucie ładu i porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama czaiłam się na te spodnie z Biedronki chociaż ładniejsze wydawaly się takie 3/4 z Lidla ale w końcu nie kupiłam żadnych bo nie miałam kiedy się tam wybrać, a wBiedronce jak byłam w czwartek nie było już małych rozmiarów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardziej podobały się te z Lidla, a te moje s-ki są za duże, gdybym je zmierzyła to pewnie bym ich nie kupiła.

      Usuń
  6. lampy są świetne , ja mam podobne ale kwadratowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Biedronkowe koszyczki bardzo mi się podobają :-) A lampy są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne te lampy! :) owsiankowe wyroby domowej roboty też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po pierwsze bardzo lubię placuszki owsiane :)
    Bardzo ładne lampki, ciekawe jak prezentują się w twoim wnętrzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najładniej wyglądają na tle brązowej ściany.

      Usuń
  10. Koszyczki są super. Również lubię wszelkiego rodzaju pudełeczka, bo wtedy łatwiej wszystko znaleźć.
    Co do nocnika, myślę, że Twoja córeczka jest już wystarczająco duża, aby uczyć ją korzystania z niego. Mam bratanicę, którą dość późno, w mojej opinii, nauczono tego. Myślę, że kiedy dziecko już samodzielnie siedzi można próbować już sadzać, mimo, że do końca nie wie o co chodzi. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak czas chwycić byka za rogi. Ale i tak się tego boje.

      Usuń
  11. Fajny miks zdjęć :)
    Widzę też zajadasz się plackami owsianymi, pyszne są.
    Ja także jestem fanką koszyczków i pudełek, łatwo wtedy ogarnąć chaos w domu:)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za wszystkie komentarze, dzięki nim motywacja nigdy nie mija.