poniedziałek, 27 stycznia 2014

12. ZACZYNAM 6 WEIDERA

Cały czas ćwiczę, już 3 tydzień wyzwanie MIXER CARDIO ale wydaje mi się że za mało mam ćwiczeń na mięśnie brzucha. Zależy mi aby do lata mieć zarysowane ładne mięśnie na brzuszku i przyszedł czas aby przetestować Aerobiczną 6 Weidera.

Pomysłodawcą A6W był kanadyjski trener Josef E. Weider, znany po prostu jako Joe Weider. Urodził się 29 listopada 1919 roku w Monteralu (Kanada) i od najmłodszych lat interesował się zdrowym stylem życia, a przede wszystkim aktywnością fizyczną.


To moje wyzwanie na 42 dni.
Dziś Dzień 1- zrobiłam ale czuje mięśnie dość bardzo już się zastanawiam co będzie dalej.



Oto mój PLAN:










Najważniejsze zasady 6 Weidera 
• Ćwiczenia muszą obejmować wszystkie partie mięśni, dlatego absolutnie zabronione jest pominięcie jakiegokolwiek ćwiczenia,
• Należy zachować pełną kontrolę nad mięśniami, aby jak najdokładniej wykonywać każde ćwiczenie,
• Zabrania się całkowitego rozluźniania mięśni w czasie ćwiczeń,
• W momentach kulminacyjnych każdego ćwiczenia zalecane jest utrzymanie napięcia mięśni przez kilka sekund.




Czy ktoś zaczyna ze mną?

6 komentarzy:

  1. chyba najgorsze ćwiczenia jakie można sobie zaserwować, mocno obciążają kręgosłup, jest cała masa fajnych zestawów na youtube nad tym bym się jeszcze zastanowiłą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż spróbuje, po dwóch dniach miło czuje mięśnie. Hmm.. jeszcze nie wiem ile wytrwam, będę słuchać własnego ciała i jeżeli coś poczuje w kręgosłupie to przestanę.

      Usuń
  2. Powodzenia :) Ja niestety nigdy nie dotrwałam do końca :(

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dopiero 3 dzień minął i nie zawsze mogę zrobić zalecaną liczbę powtórzeń, ale robię ile się da. Sama jestem ciekawa do którego dnia dojdę. Ale fajnie czuje mięśnie i jeszcze mi się chce.

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie byłam przekonana do a6w

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzimy, po miesiącu wstawię zdjęcia przed i po ćwiczeniach.

      Usuń

Z góry dziękuje za wszystkie komentarze, dzięki nim motywacja nigdy nie mija.