piątek, 31 stycznia 2014

13.PLAN ĆWICZEŃ NA LUTY

Lubie planować, bo to mi daje poczucie takiego obowiązku, że muszę coś wykonać. Wole robić plany miesięczne a nie roczne, u mnie się bardziej sprawdzają. Wiem że tylko mam miesiąc na zrobienie czegoś a nie rok i szybciej się mobilizuje.

PLAN TRENINGOWY

-MIXER CARDIO (to już drugi i ostatni miesiąc)
-A6W
- umywalka- to oczywiście trening trochę innego rodzaju (porządki ach porządki)


Poniedziałek

A6W
http://dzixonafit.blogspot.com/
 
Wtorek
Mixer  Cardio
A6W
 
 
Środa
Mixer  Cardio
A6W
 
 
Czwartek
Mixer Cardio (Mel B)
A6W
 
 
Piątek
A6W
 

 
Sobota
Mixer Cardio
A6W
 
 
Niedziela
Mixer Cardio
A6W
 





PLAN ZAKUPÓW

Przede wszystkim chciałam wypróbować nowe zdrowe przepisy ale za co się nie wzięłam to nic nie miałam i tak muszę kupić:
-mąka pełnoziarnista
-mąka żytnia
-cukier brązowy
-otręby
-cynamon,kurkuma
-mąka kukurydziana
-miód

PLAN OSOBISTY
1). posprzątać jedną półkę(szafkę) w tygodniu
2). ugotować coś nowego, zdrowego raz na dwa tygodnie (bułeczki z otrębami i chleb kukurydziany)
3). zadbać o paznokcie(w każdy piątek)
4). poukładać zdjęcia córki w albumie

NAGRODA
Za ukończenie MIXER CARDIO wyznaczyłam sobie nagrodę: buty sportowe.
Muszę w lutym zdecydować jakie, żeby w marcu kupić.

Może macie sprawdzone buty?
Albo co mi się w szafkach przyda do zdrowego gotowania?

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki, na razie jestem dobrze zmotywowana i zmobilizowana. A co będzie....?

      Usuń
  2. Hej, odradzam w inwestowanie w cukier brązowy, bo nie jest on dużo zdrowszy od białego, w uproszczeniu to i tak będą cukry proste. Jeżeli chcesz do wypieków coś słodkiego to polecam: melasę, cukier kokosowy lub syrop daktylowy, znacznie lepiej się sprawdzą :) Na miód niestety też trzeba uważać, ponieważ pod wpływem temperatury traci wszystkie swoje zalety :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ps. I trzymam kciuki za powodzenie planu lutowego ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za rady, niestety cukier już kupiłam, ale dobrze wiedzieć- będę szukać następnym razem melasę i cukier kokosowy. Spisałam produkty z przepisów, mam nadzieję że z czasem nauczę się co mogę zastąpić jakimś zdrowszym zamiennikiem.

      Usuń

Z góry dziękuje za wszystkie komentarze, dzięki nim motywacja nigdy nie mija.