sobota, 18 stycznia 2014

9.WYZWANIE- JUŻ 2 TYDZIEŃ

Mija 2 tygodnie od rozpoczęcia wyzwania MIXER CARDIO i już widać efekty.
Najważniejszy efekt to, to że jeszcze nie przestałam i nadal mam chęci. Zaczęłam zdrowiej jeść, ale słodycze jem nadal tylko w mniejszych ilościach. Pojawiły się mięśnie na ramionach i nogi wyglądają zgrabniej. No i samopoczucie o wiele lepsze. Dołożyłam jeszcze ćwiczenia Mel B na brzuszek 10 min, bo za mało mi było ćwiczeń na brzuch.
Jestem fanką Mel B, przy niej dobrze mi się ćwiczy.
Dziś ćwiczenia miałam za sobą o 9:30, bo tak moje dziecko miało drzemkę. Jakoś po ćwiczeniach zaraz nie mam ochoty na jedzenia, przeważnie piję wodę i jem pomarańczę. A dziś jeszcze miałam w lodówce ciasteczka owsiane które upiekłam.
Moja zdrowa tacka tak dziś wygląda:
Są na niej:
-woda
- pomarańcza, mandarynki, kiwi
- słonecznik
- chleb z ziarnami z biedronki 1 kromka to 70 kcal- ma bardzo dużo ziarenek, bardzo syty
- serek wiejski z biedronki, ujdzie
- bazylia z tesco, dodaje do sałatek i serka, ma fajny pikantny smak
Ja osobiście wolę wiejski z Piątnicy ze szczypiorkiem, ale w sklepie tego nie ma. Większość produktów mam z biedronki, bo mam najbliżej i zmieszczę się z wózkiem, a uwierzcie nie w każdym sklepie mogę wjechać - ale to już temat na osobny post.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za wszystkie komentarze, dzięki nim motywacja nigdy nie mija.