wtorek, 21 stycznia 2014

10.ĆWICZ Z DZIECKIEM

Nadal udaje mi się wytrwać w postanowieniu i ćwiczę ponad dwa tygodnie 5 razy w tygodniu. Czas mam ograniczony, ćwiczę gdy mała ma drzemkę. Postanowiłam spróbować ćwiczyć przy niej, aby mieć troszkę czasu dla siebie kiedy śpi.


Polecam treningi które razem wypróbowałyśmy:






Najlepiej szło nam z wszelkimi przysiadami, bo dziecko było na rękach i było podnoszone i opuszczane- dużo przy tym zabawy. Moje dziecko leżeć ani siedzieć już nie chce, więc z wszystkimi brzuszkami był problem.


Wczoraj gdy wracałam z wózkiem robiłam trening mimochodem.
Przez 20s. szłam bardzo szybko pchając wózek, a przez 30s. min wolno i tak powtarzałam przez 6 min, bo już doszłam do domu. Dziecku się podobało.
A jak wy ćwiczycie z dziećmi które szybko się nudzą. Moja mała ma prawie roczek. Podejrzewam że w zależności od wieku, tak inne będą ćwiczenia które będą dzieci interesować.

2 komentarze:

  1. Ale świetny pomysł z tymi ćwiczeniami ^^ kolejna wymówka odpada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, koniec z wymówkami, muszę sposobem, bo czasu za dużo nie ma przy dziecku. Ale za to organizacja pracy lepsza od razu i wykorzystać jak najwięcej okazji do ćwiczeń w ciągu dnia.

      Usuń

Z góry dziękuje za wszystkie komentarze, dzięki nim motywacja nigdy nie mija.