środa, 15 stycznia 2014

JAK ZROBIĆ KALORYFER DO LATA

Uczestniczę w wyzwaniu MIXER CARDIO , ale wydaje mi się to za mało do realizacji mojego marzenia.
Mam do lata mieć piękny umięśniony brzuszek i zaczynam szukać już nowego wyzwania dotyczącego brzucha.
Po raz pierwszy wstawiam moje fałdki, kiedyś trzeba się odważyć. Robię to mając nadzieję, że za kilka miesięcy wstawię nową lepszą wersję brzuszka.
Oto ja i mój brzuszek:
Trochę jakoś z mojego telefonu kiepska.
A jaki bym chciała mieć?


Twój pot, Twój ból, Twoje łzy - ich zazdrość.pelno cwiczen na brzuch + rady na ilovbefit.blogspot.comOficjalnie obiecuję: 

-będę starała się jeść regularnie
-bd jeść 5 posiłków ...

Może macie jakieś fajne wyzwania na brzuszek, żeby nie był chudy tylko właśnie taki umięśniony?

3 komentarze:

  1. Nie podobają mi się strasznie umięśnione brzuchy u kobiet. :) Ale to zależy od gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, każdy ma swój cel i to bardzo dobrze. Każda z nas jest inna i każda piękna. Mięśnie są dla mnie oznaką ciężkiej pracy nad sobą. Kiedy widzę taką osobę to wiem ile to pracy i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za wszystkie komentarze, dzięki nim motywacja nigdy nie mija.