czwartek, 9 stycznia 2014

ENDORFINY DZIAŁAJĄ

Trzeci dzień mojego wyzwania MIXER CARDIO zaliczony.
 Dziś mam dzień ZERO jest to trening z Mel B i Tiffany. Dziwię się że zmusiłam się do ćwiczeń, bo miałam ciężki, zabiegany poranek. A jednak, gdy tylko dziecko poszło spać wskoczyłam w strój do ćwiczeń bardzo chętnie to na pewno ENDORFINY po ostatnich treningach.
Najważniejsze żeby nabyć dobre nawyki. Ćwiczenia powinny być tak oczywiste jak mycie zębów. Po prostu robisz to i się nie zastanawiasz czy ci się chce czy nie i po sprawie.
Treningi Mel B są super już kiedyś ćwiczyłam i byłam zachwycona jej energią. Natomiast trening z Tiffany nie przypadł mi do gustu, bo się gubiłam przy wykonywaniu tych ćwiczeń w stylu bokserskim. Mam nadzieje że po miesiącu zacznę nadążać.
Najpierw Mel B:

Wszystkie jej treningi są super i da się wykonać w domu.
Trening Tiffany:

A potem rozciąganie z Mel B
http://bit.ly/melbcool
Takie ćwiczenia jak opisuje od 3 dni będę ćwiczyć przez 2 miesiące. Już po miesiącu opowiem o efektach. Zrobiłam sobie też zdjęcia przed treningami, później wystawie razem ze zdjęciami 2 miesiącach. Dla mnie najważniejsza jest utrata centymetrów, bo chcę zbudować mięśnie.

Postanowienia na styczeń:
- wprowadzę do odżywiania płatki owsiane
- zacznę pić zieloną herbatę 

Może macie ulubione płatki i herbatę, żeby mi polecić.























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za wszystkie komentarze, dzięki nim motywacja nigdy nie mija.