środa, 8 stycznia 2014

CZUJE MOJE MIĘŚNIE

Drugi dzień wyzwania się udał, bo ciągle mam ochotę na ćwiczenia mimo bólu mięśni po wczorajszym. Dzisiejsze ćwiczenia jeszcze bardziej mi się podobały. To trening MIN MIXER CARDIO

Do ćwiczeń potrzebne są dwa małe ciężarki, pewnie butelki z wodą wystarczą. Ja odkurzyłam ciężarki z pod łóżka, bo kilka miesięcy tam już leżą.
Bolą mnie mięśnie brzucha po wczorajszym, a dzisiejszy trening był skierowany na ręce i nogi. Prosty trening każdy go może wykonać.
Zmierzyłam się i zważyłam, po miesiącu tych ćwiczeń porównamy. U mnie te ćwiczonka powodują zadyszkę i ból mięśni, pewnie dlatego że jestem początkująca. Ale za to jakie dobre samopoczucie.
A po treningu coś szybkiego:



 Sycące, zdrowe i szybkie. Specjalnej diety nie mam, ale położyłam na widoku zdrowe przekąski. Na tacy kładę codziennie rano to co mogę zjeść na szybko i dzięki temu unikam szybkich batoników.


 Owoce zastąpiły słodycze, woda wypełnia żołądek, białko mnie syci, a pieczywo chrupkie jest szybkie, a zioła ładnie pachną- to bazylia.
A jak wam idzie ten trening? Ja na razie go polecam.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za wszystkie komentarze, dzięki nim motywacja nigdy nie mija.