sobota, 15 marca 2014

34. SERKI WIEJSKIE - ANALIZA "E" (1)

Moja pierwsza analiza produktów. Wybrałam serek wiejski, bo często gości w mojej lodówce. Mam nadzieję że wśród tych serków znajdziecie ten, który Wy macie w lodówce i nie okaże się on tym z konserwantami.

Oto test serków:

                                                                                                          Źródło
Od najlepszego do najgorszego : najlepszy to serek z Piątnicy.

A taki mam w lodówce i jem go od kilku lat i na szczęście po przeczytaniu testu mogę go dalej jeść.


Mój serek ma prosty skład i od początku wzbudzał moje zaufanie. Do serka dodaje ogórki, rzodkiewkę lub zioła, syci mnie na długo.
Jeżeli macie jeszcze jakieś serki które są dobre lub nie to się podzielcie swoją opinią.

11 komentarzy:

  1. I bardzo się cieszę, bo właśnie taki kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jupi !!!! piątnica to mój ulubiony !!! <3
    Super post ! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Też od zawsze jem serek z Piątnicy, uważam, że jest najsmaczniejszy, a i wiem, że ma najlepszy skład, bo zawsze dokładnie analizuję etykiety :) Nie kupuję wersji 'lekki', ponieważ ma jakiś dodatek stabilizujący - chyba gumę guar. A trochę tłuszczu mlecznego i tak nam potrzeba! :)

    www,eatsmart4ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo masz trafne spostrzeżenia, w ogóle te wersje light to pomyłka. Mała oszczędność kalorii, a zawsze dodadzą jakiś niezdrowy składnik.

      Usuń
  4. Genialna tabelka, jeśli jem to właśnie z Piątnicy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazwyczaj wybieram Piątnice, chociaż ostatnio często sięgam po K Classic lepiej mi smakuje :) Jestem ciekawa jak on spisałby się w teście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello dear great blog would you like to follow each other?

    http://shopaholicbyilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę, u mnie też Piątnica króluje, więc nie jest źle.

    OdpowiedzUsuń
  8. Yeaaaaah też jem ten z Piątnicy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. super :) teraz wiem już jaki jutro kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za wszystkie komentarze, dzięki nim motywacja nigdy nie mija.