poniedziałek, 25 sierpnia 2014

97. WYZWANIE TYGODNIOWE (4)

To już ostatnie wyzwanie, miesiąc wyzwań mam za sobą i niedługo przyjdzie czas na podsumowanie.

WYZWANIE TRENINGOWE I DIETETYCZNE TYDZIEŃ IV


A tu są poprzednie wyzwania:

Wyzwanie TYDZIEŃ I
Wyzwanie TYDZIEŃ II
Wyzwanie TYDZIEŃ III

Legenda do wyzwania IV:

Pn - Nie jem słodyczy

Wt - Jem połowę porcji którą zjadałam do tej pory

Śr - Dzień bez słodzenia herbaty i kawy oraz bez słodkich napojów

Cz - Po 17-stej jem same owoce i warzywa

Pi - Co kilka godzin wypijam zieloną herbatę (ostatnio troszkę o niej zapomniałam i czas powrócić)

A jak poszło wyzwanie TYGODNIOWE III ?

Tym razem zmobilizowałam się i wykonywałam wszystko grzecznie.
Najciężej było z Burpees, ale na raty jakoś zrobiłam :)

To już ostatnie wyzwanie i chyba będę troszkę za nimi tęsknić, zawsze to taki bacik nad sobą miałam, co to pomaga ruszyć tyłek z kanapy :)


A teraz coś na dobry początek tygodnia :)



11 komentarzy:

  1. Cudowne sa Twoje wyzwania, chetnie sie pod nimi podpisze i zaczne je stosowac!! Serdecznie pozdrawiam z Niemeic:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idea wyzwań jest świetna, ale sama ich treść mnie trochę zastanawia. Czemu mają służyć te zadania :)? Oczywiście, nie pytam o części o aktywności fizycznej, bo to wiadomo, ale np. takie ograniczanie się tylko do warzyw i owoców po 17?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam problem z jedzeniem wieczorami. Wtedy jem najwięcej i to słodkości, jak mam taki plan to się go po prostu trzymam i zawsze to kilka dni mniej wieczornego jedzenia czy kilka dni bez słodyczy.
      Od zawsze mam problemy z kontrolowaniem jedzenia i co jakiś czas robię sobie takie wyzwania - to zapobiega u mnie przybieraniu na wadze, no i ćwiczenia oczywiście :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe, czekam na podsumowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli tylko będziesz tęsknić za wyzwaniami, zawsze możesz je kontynuować : )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wrócę, bo taka moja natura że z wyzwaniami lepiej się odżywiam - mobilizują mnie :)

      Usuń
    2. Mnie też wyzwania motywują do lepszego działania. :)

      Usuń
  5. wow! jeszcze raz gratuluję Ci motywacji!!!!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za wszystkie komentarze, dzięki nim motywacja nigdy nie mija.