sobota, 11 lutego 2017

Trudny Powrót


Nie pisałam dwa lata, 
bo straciłam zapał,
bo nie miałam czasu,
bo nie umiałam zorganizować opieki nad dzieckiem żeby iść pobiegać.

Jak Wy to robicie ?
Z kim dziecko jak chcecie poćwiczyć?
Próbowałam to pogodzić  - nie udało się.
Odłożyłam moje marzenia o maratonie i po prostu zajęłam się dzieckiem.

Na dobry początek Wszystkiego Najlepszego dla Tych co Mają Miłość w Sercu.

Walentynki to dla mnie święto nie tylko dziewczyny i chłopaka, ale też i mamy i córki, przyjaciółki. Będę obdarowywać najbliższych czekoladkami w kształcie serduszek, bo za rzadko okazuje im miłość na co dzień.

4 komentarze:

  1. Witaj!
    Różnie nam się w życiu układa,wybieramy to, co dla nas najważniejsze. Miło Cię widzieć/czytać.
    Z okazji wpisu, również dużo miłości dla i od bliźnich!
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Tak, czasem musimy stoczyć walkę ze sobą co jest ważne i ważniejsze - przed nami jeszcze nie jedna trudna decyzja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jednak wróciłaś :-) I jestem ciekawa o czym będzie na blogu tym razem. Niektórzy machają ręką na Walentynki, ponieważ kochać trzeba codziennie, a nie od święta. Moim zdaniem, to przekręcanie sensu święta. Jestem za tym, żeby świętować co się tylko da, miłość też!

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za wszystkie komentarze, dzięki nim motywacja nigdy nie mija.